Streamliner

Streamliner

Leveringen vlotter georganiseerd

Nieuwe aanlevervoorwaarden & alle informatie over de boekingstool Streamliner

Heb je de aanlevervoorwaarden nodig? Die vind je hier:

Download de aanlevervoorwaarden

Streamliner is een samenwerkingsplatform waarbij we alle belangrijkste partijen in het leverproces kunnen betrekken: leveranciers, transporteurs, financiële en logistiek medewerkers bijvoorbeeld. Daar maak jij een belangrijk deel van uit.

De voordelen van Streamliner?

  • Een beter zicht op de supply chain van begin tot eind
  • Een eenvoudige manier van communiceren tussen alle partijen
  • Een vlottere opvolging van orders en leveringen
  • Minder losse e-mails en telefoontjes
  • De mogelijkheid om live alles op te volgen
streamliner-icon

Maar wat betekent onze verhuis van Moeskroen naar Blandain voor jou als leverancier of transporteur? Je ontdekt op het op deze pagina.

Video:

Alles wat je moet weten over Streamliner

Maak kennis met Streamliner via deze opgenomen webinar en ontdek welke meerwaarde het voor jouw bedrijf kan betekenen. 
 

Veelgestelde vragen door transporteurs

  • Wat is het adres van het CDC in Blandain?

Rue de l’Arbrisseau 1, 7522 Blandain (Tournai)

  • Hoe werk ik met Streamliner als transporteur?

Jouw klant (de leverancier van Cebeo) moet jou uitnodigen als zijn transporteur in de Cebeo Supply Chain Community. Jullie zullen elke transportopdracht daar ook steeds van de leverancier moeten ontvangen. Als transporteur kunnen jullie zelf een slot kiezen die het best in jullie planning past en jullie eventueel toelaat ook andere combinaties te maken.

  • Kan ik bellen om te laten weten dat er een levering aan komt van meer dan 10 paletten, zoals in Moeskroen?

Nee, de werking in Blandain zit anders in elkaar, waardoor we geen leveringen ontvangen op deze manier.

  • Moeten we ook een afspraak maken als we minder dan 10 pallets leveren?

Voor alle leveringen dient er een afspraak gemaakt te worden, behalve voor leveringen die via een parcelleverancier gebeuren. Met hen worden er afspraken gemaakt zodat zij dagelijks parcels kunnen leveren.

  • Moet er ook een afspraak gemaakt worden als we parcels leveren?

Voor alle leveringen dient er een afspraak gemaakt te worden, behalve voor leveringen die via een parcelleverancier gebeuren. Met hen worden er afspraken gemaakt zodat zij dagelijks parcels kunnen leveren.

  • Wat doe ik nadat ik een boeking in Streamliner heb gebracht?

Wanneer de chauffeur toekomt in Blandain dient hij zich te parkeren op de wachtparking en zich daar aan te melden aan de kiosk met de referentie die u ontvangen hebt op Streamliner. De chauffeur ontvangt een sms met de instructies en de code om de slagboom te openen.

  • Wat als ik geen referentie heb meegekregen via Streamliner om te komen leveren?

Gelieve jouw klant te contacteren. Zij moeten jullie in eerste instantie een transportopdracht bezorgen. Zonder referentie kan er geen boeking gemaakt worden en zal de chauffeur zich dus niet kunnen aanmelden aan de kiosk.

  • Kunnen we een algemene user aanmaken gelinkt aan een centrale mailbox?

Dat is mogelijk. Maar we raden aan om voor elke gebruiker een user te creëren. Op die manier kan elke gebruiker zijn persoonlijke instellingen (settings) regelen. Streamliner biedt ook de mogelijkheid om meldingen (notifications) op een centrale mailbox te laten toekomen, zelfs bij persoonlijke gebruikersprofielen. Elke gebruiker kan ook kiezen welke klanten hij wil opvolgen.

  • Wij hebben een vast slot, moet er dan nog een slot geboekt worden?

In Streamliner bestaan er geen vaste slots, wel een reservatie. In tegenstelling tot een slot is dit enkel een placeholder. Deze reservatie moet steeds bevestigd worden, anders wordt deze geannuleerd.

  • Wij krijgen de originele transportopdracht van onze klant, maar gaan niet zelf leveren bij Cebeo. Hoe moeten we dit doen in Streamliner?

In Streamliner is het ook mogelijk om een opdracht door te geven aan een vervolgcarrier. Op deze manier kunnen jullie nog steeds de goeie uitvoering mee blijven opvolgen en kan de vervolgcarrier ook zelf de boeking maken.

Heb je nog een andere vraag? Ontdek meer antwoorden via de FAQ pagina van Streamliner, stuur een mailtje naar [email protected] of bekijk de webinar hierboven.


Extra hulp nodig met het aanmaken van je account?

Bekijk hier de Streamliner opstartgids

Vraag je gratis Streamliner account aan via onderstaand formulier